Direct luisteren naar deze podcast
Bekijk deze podcast
Introductie van deze gast
Wout Withagen is platformexpert, auteur en eigenaar van een succesvolle agency, Freshheads. In deze aflevering deelt Wout zijn kennis over platforms.
We beginnen bij nichemarkten. Waarom zou je een nichespeler willen zijn en welke kansen liggen er nog in B2B om een platform te bouwen? Als je kiest voor platformisering van je business, hoe ga je dan te werk?
We gaan in op marktvalidatie, het belang van focus, en hoe je een winnende platformstrategie ontwikkelt.
Veel plezier met deze nieuwe aflevering!
Gerhard
In deze aflevering
00:38 – Introductie Wout Withagen
02:19 – Wat is een platform?
03:36 – Heeft platformisering nog zin in 2024?
07:03 – Het belang van marktonderzoek
09:18 – Belong or Buy strategie
11:59 – De kracht van nichefocus
Shownotes
Liever kijken? ????
Wil je liever kijken dan luisteren?
Check Groeivoer op Youtube: https://www.youtube.com/@groeivoer/videos
Zelf een podcast starten? ????️
Wil je zelf ook een podcast starten? Gerhard is eigenaar van Ear Ear, een podcast agency die jou kan helpen om een hoogwaardige podcast te maken. Neem contact op met Gerhard. ????
Adverteren? ????
Wil je adverteren bij Groeivoer? Stuur een e-mail naar info@groeivoer.nl en we gaan graag met jou in gesprek.
Volg onze kanalen! ????
Op de hoogte blijven van nieuwe afleveringen en events? Volg dan het Whatsapp kanaal van Groeivoer: https://whatsapp.com/channel/0029VaZOSZGHbFV9bpqwwE3B
Of volg ons Telegram kanaal: https://t.me/groeivoer
De beste lessen in jouw mail? ????
Mail naar info@groeivoer.nl en ontvang een cheat sheet met de 10 beste lessen van 250 groeiondernemers.
Laat een review achter! ????
Blij met deze podcast? Laat een review achter op Spotify, Apple Podcast of Google. ????
Volg ons! ????
Voeg Gerhard toe op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/gerhardvelde/
Volg Groeivoer op LinkedIn: https://nl.linkedin.com/company/groeivoer
Volg Groeivoer op Instagram: https://www.instagram.com/groeivoer_podcast/
Volg Groeivoer op TikTok https://www.tiktok.com/@groeivoerpodcast
Volg Groeivoer op X: https://twitter.com/groeivoer
Onze partners ????
Deze podcast wordt mede mogelijk gemaakt door Teamleader, het perfecte all-in-one softwarepakket voor het MKB. Probeer Teamleader vandaag nog uit: https://signup.focus.teamleader.eu
Speciale dank gaat uit naar Groenpand, waar de Ear Ear Podcast studio gevestigd is. Check www.groenpand.nl voor meer info over dit mooie bedrijf.
Transcriptie
00:00:00 Wout Withagen (gast)
Wat je vaak ziet is dat die B to b plat voor me eigenlijk heel waardevol kunnen zijn in het faciliteren van dat soort services eromheen. Alleen de transacties faciliteren is vaak niet genoeg, hè? Ik als consument kunnen wij vaak heel goed denken van, oh ja, Dit is een probleem waar ik iedere dag tegenaan loop en het zou mooi zijn als daar een platform voor is om dat op te lossen. Maar Als je In de be gaat, ik wist helemaal niet hoe dit werkte Als je in een platform gaat doen in wet ob.
00:00:21 Wout Withagen (gast)
In de nichemarkt, dan zul je die markt heel goed moeten begrijpen aan jongens. Dat is een platform wat wat wij ook hebben ontwikkeld, eerst gevalideerd. We zijn letterlijk met Excelsior iets aan de gang gegaan om te kijken hoe dat precies werkt in die markt daar omheen. De oplossing ontwikkeld.
00:00:38 Gerhard te Velde (host)
Welkom bij groeivoer mijn gast vandaag is wout withagen cofounder van Freshheads Wout staat al heel wat jaren aan het roer bij freshheads en freshheads is gespecialiseerd in het bouwen van platforms. Wouters geeft daar ook een boek over waar we in aflevering 89 van de Groeivoer Podcast al over spraken. Dus wout maakt zijn comeback.
00:00:59 Gerhard te Velde (host)
Op de Podcast Wout, leuk dat je er weer bent.
00:01:01 Wout Withagen (gast)
Ja mooi dat ik hier weer mag zijn, Gerard. En leuk om het vandaag ja weer.
00:01:06 Wout Withagen (gast)
Over platformen te hebben ja, toen hebben we volgens mij vooral gesproken over marketplaces, hè? Heel specifiek onderwerp binnen platformen eigenlijk hè, vraag en aanbod platformen vandaag Misschien iets breder een beetje uitzoomen, want platformen zijn toch wel een beetje een breed en Misschien ook wel geerodeerd begrip geworden, hè? Van alles is tegenwoordig een platform, Iedereen noemt zijn website een platform.
00:01:28 Wout Withagen (gast)
Je kijkt daar wel iets anders naar, hè? Platform moeten in mijn ogen altijd wel een transactie overgaan, zeg maar, maar die transactie kan wel breder zijn dan euro’s, hè? Dat kan ook informatie zijn die je met elkaar uitwisselt.
00:01:41 Wout Withagen (gast)
In de breedste zin van het woord, Maar het is wel de bedoeling dat je op een platform zelf service, hè? Dus zowel ja, we noemen de vraag of de aanbodkant of de gebruikers eigenlijk zelf met elkaar interactie aangaan en transacties afwikkelen met elkaar zeg maar. En dan spreek ik van een platform. Ja, en Als je gewoon een website hebt, ja dat dat Dat is ook mooi, Maar dat is Dat is wel een een andere business.
00:01:58 Gerhard te Velde (host)
Het helpt niet.
00:02:01
Ja.
00:02:04 Gerhard te Velde (host)
Ja en lopen we de mening hier erg over uiteen over wat is een platform, want Dat was ook mijn eerste vraag inderdaad van wat wat is? Zullen we dat eens even afbakenen? We zijn er verschillende bloedgroepen of verschillende kampen over wat. Wanneer telt iets als een platform of niet?
00:02:13 Wout Withagen (gast)
Ja.
00:02:19 Wout Withagen (gast)
Ja Er is, Er zijn wel echt ook wetenschappelijke definities, hè? En en je hebt ook het Centraal Bureau voor de Statistiek, hè? Die hanteert daar ook best wel een strikte definitie voor en zij zij zeggen zelf eigenlijk ook, hè? De basis van die definitie is wel dat ze een transactie moeten faciliteren hè, want anders ben je in principe informatie aan.
00:02:19 Gerhard te Velde (host)
Is, jouw is jouw?
00:02:40 Wout Withagen (gast)
Gesprekken en ja, ben je nou, dan ben je een website of dan ben je meer een een informatiemedium geef je gewoon informatie door, maar op het moment dat jij ook een transactie faciliteert in welke vorm dan ook hè? Dat kan dat. Dat interpreteren zij ook wel wat breder dan Alleen maar € 1 transactie, maar dan ben je een platform. Ja, dan heb je Natuurlijk nog allerlei typen, hè? Ik had het net over marketplaces hè? Dus vraag en aanbod.
00:03:04 Wout Withagen (gast)
Dat voel me maar je kan ook een e learning platform hebben. Je kan ook een community hebben, zeg maar waar het Misschien wat minder hè? Dus vanuit sociaal vanuit Socials kennen we Natuurlijk ja ook platform, maar Er zijn gebruikers continu met elkaar bezig en je gaat hoe dan ook wel een bepaalde transactie met elkaar aan. Alleen ja, je wisselt op nou in dat op dat moment informatie met elkaar.
00:03:23 Gerhard te Velde (host)
Uit Natuurlijk in aflevering 89 over platforms.
00:03:24 Gerhard te Velde (host)
We.
00:03:26 Gerhard te Velde (host)
Gehad. Ik weet nog dat ik jou in die tijd ook vaak gestookt heb met had ik weer een een ideetje, een platform.
00:03:32 Gerhard te Velde (host)
Idee en dan ga je dan meteen weer van tafel met 3 moeilijke vragen.
00:03:36 Gerhard te Velde (host)
Ik denk van ja, Het is nu 2024. Het zal nu nog moeilijker zijn om een platform van de grond te krijgen, dus mijn grote prangende vraag was van, heeft het als ondernemer nog zin om na te denken over platforms?
00:03:50 Gerhard te Velde (host)
Want Ik ben toch al?
00:03:51 Wout Withagen (gast)
Veel te laat. Ja, nou ja, het bewijs op dit moment wordt in ieder geval geleverd door ja, ook een ook een wopa al hebben we die hier. Op dit moment stond toevallig vanochtend volgens mij in het FD. Behoorlijke financieringsvraagstuk ja, Marktplaats eigenlijk voor designmeubelen.
00:04:04 Gerhard te Velde (host)
Want Dat is dus een designmeubel vintage.
00:04:09
Ja.
00:04:10 Wout Withagen (gast)
En je ziet dat het lukt hun wel, maar ze hebben een enorme bak groeigeld nodig, tientallen miljoen en hè, waar we het net over hadden om die consumentenmarkt te gaan te gaan bereiken? Nou vindt het hè? Dus Natuurlijk ook een goed voorbeeld van hoe je ja in een virtual kleding in dit geval toch voet aan de grond kunt krijgen. Je ziet ook dat al die.
00:04:31 Wout Withagen (gast)
Dat deze marktplaatsen weer net iets andere verdienmodellen hebben net specifieker In de niche, zeg maar zitten zodat ze nou ja, allerlei diensten eromheen ontwikkelen specifiek voor kledi.
00:04:42 Wout Withagen (gast)
Bijvoorbeeld om die transactie maar zo goed mogelijk te faciliteren. Dus ja, is daar ruimte nou hè? Die consumentenmarkt is het lastig wat ik al zei, hè, je zult echt met een serieuze bankgeld moeten komen. Het gat In de markt ga je niet zo snel meer vinden denk ik hè die ja, die wegen zijn al bewandeld of dat die die die die vakjes zijn al ingekleurd.
00:05:03 Wout Withagen (gast)
En wat ik net al zei, ja, met name bij to be en in nichemarkten ja, daar daar moeten we eigenlijk alles nog ontdekken. En daar is daar gebeuren. Zoveel mooie dingen op dit moment. Dat ja, Als ik mijn pijlen ergens op zou moeten zetten, dan zou ik heel goed gaan kijken naar. Nou ja, welke kansen liggen er nou eigenlijk in die b to be nichemarkten? Zeg maar, kijk, als consument kunnen wij vaak heel goed denken van, oh ja, Dit is een probleem, waar wat, wat, wat ik waar ik iedere.
00:05:28 Wout Withagen (gast)
Dag tegenaan lopen, en het zou mooi zijn als daar een platform of een oplossing voor is om dat op te lossen. Maar Als je In de be gaat.
00:05:34 Wout Withagen (gast)
Ja, ik wist niet dat dit ik wist helemaal niet hoe dit werkte, hè? Dus dus Als je In de Als je in een platform gaat doen in bee to be en in een nichemarkt, dan zul je die markt heel goed moeten begrijpen. A, moet je hè? Wat ik net al zei, heel goed kunnen inschatten. Hoe groot is nou die markt en welk deel van die markt zou ik kunnen kunnen gaan bedienen en is?
00:05:53 Gerhard te Velde (host)
Daar moet je ja.
00:05:53 Wout Withagen (gast)
Dat.
00:05:54 Wout Withagen (gast)
Groot genoeg om.
00:05:55 Wout Withagen (gast)
Überhaupt een verdienmodel op te creëren? Kan ik dan voldoende omzet genereren om eigenlijk maar een investering maar kosten terug te verdienen er vaak?
00:06:02 Wout Withagen (gast)
Ja het lukt dat al niet, dan kun je het al afschrijven. Hoef je het ook niet verder te onderzoeken hoe zuur het ook is, maar dan is de business case niet rond te rekenen, hè? Dat is gewoon te weinig markt.
00:06:08 Gerhard te Velde (host)
Klaar uitgeloot? Nee, en precies en dan ben je ook nog eens vaak te optimistisch. Tenminste veel ondernemers, opportunisten, dromers. Ze hebben een visie en ik las ooit in een quote een quote van iemand die zei, Je moet alle plannen die je hebt. Of nee, Dat was de regel van 3, 3 3 ofzo. Alles duurt 3 keer langer.
00:06:14
Ja.
00:06:15
Ja.
00:06:28 Gerhard te Velde (host)
Kost 3 keer meer en levert 3 keer minder op dan je denkt. Ik weet niet precies, Maar ik vond hem heel grappig Omdat wij ondernemers de meesten in ieder geval zijn vaak.
00:06:30
Nou ja.
00:06:32
Ja.
00:06:36 Gerhard te Velde (host)
Hè? En geen realisten, dus dan heb je een adres op een markt en zeg je, ja, We hebben 1000 of 10.000 boeren die willen hun kaas kwijt en het lukt ze niet en maar doe alles wat je bedacht hebt maar gedeeld door 3 en dan.
00:06:45 Wout Withagen (gast)
Ja.
00:06:47 Wout Withagen (gast)
Ja en dan kom je Misschien ergens In de buurt van Van de werkelijkheid. Ja, en dat Dat is heel moeilijk om te doen, hè? In het begin dat zo, want We zijn allemaal hè. Inderdaad, wat je zegt op optimisten daarin en en Het is heel moeilijk eigenlijk om je eigen verhaal op die manier onderuit te halen.
00:06:49 Gerhard te Velde (host)
Ja.
00:07:03 Wout Withagen (gast)
Maar het is wel goed om het heel kritisch naar te kijken Omdat ze in het begin al te doen en die en met name die addressable market eigenlijk zo conservatief mogelijk in te schatten, hè? Je ziet ook wel eens bij ideeën In de consumentenmarkt zeggen ja, maar 1% van die markt hebt dan kan, dan kan het al uit. Weet je wel nou Als je in een to be Nice zit vaak is, moet je eigenlijk gewoon de helft van de markt kunnen pakken, zeg maar.
00:07:20
Biedt.
00:07:25 Wout Withagen (gast)
Om om om een goede business case te hebben, of simpelweg Omdat je gewoon in een niche die markt is een stuk kleiner is. Zeg maar, kijk, als er een hele goede marges in zitten en Er is heel.
00:07:33
Ja.
00:07:36 Wout Withagen (gast)
Volume dan is het een ander verhaal, dus Je moet ook heel goed op zoek eigenlijk hè? Dus naar ja branches of naar businesses, zeg maar waar je weet waar transacties plaatsvinden die niet transparant zijn, waar het liefst hoogvolume hoge marge. Nou, die tot kom je al niet zoveel te vaak tegen hè? Meestal is het.
00:07:57 Wout Withagen (gast)
Hoofdvolume lagere marge of laag volume, dan zit er vaak een hoge marge op. Dat is bijna een wetmatigheid, zeg maar, kun je kun je bijna wel zo zo stellen? En dan moet jij kijken welke rol ga ik als platform?
00:08:03
Ja.
00:08:11 Wout Withagen (gast)
Nemen daarin wat je vaak ziet is dat die beat to be platformen eigenlijk heel waardevol kunnen zijn in het faciliteren van dat soort. Ja, services eromheen hè? Dus je ziet eigenlijk dat.
00:08:25 Wout Withagen (gast)
Alleen de transacties faciliteren is vaak niet genoeg en Je moet eigenlijk allerlei diensten eromheen.
00:08:30 Gerhard te Velde (host)
Is een heel proces.
00:08:31 Gerhard te Velde (host)
Om een hele workflow die onder?
00:08:31 Wout Withagen (gast)
Ja, en daar kun je en daar mee kan je zoveel waarde creëren dat partijen ook bereid zijn om het via een platform te doen, hè? Een van de een van de learnings die we eigenlijk ook al wel kennen van B en B is hè in in in in In de.
00:08:44 Wout Withagen (gast)
Marketplaces noem je dat leads?
00:08:46 Wout Withagen (gast)
Dus wat Mensen buiten je platform om gaan?
00:08:48 Gerhard te Velde (host)
Ja Natuurlijk.
00:08:48 Wout Withagen (gast)
Werken.
00:08:49 Wout Withagen (gast)
Hè dus in eerste instantie maak je een deal en je vindt elkaar op het platform en vervolgens zeg je ja, Maar de transactie doen we even buiten het platform om, want dan hoeven die tekenreeks niet niet te betalen.
00:09:00 Gerhard te Velde (host)
Quoty ook bij me opkomt is van adapt or die of ik daar zijn allerlei varianten op, maar maar kun je ook zeggen van hé platforms?
00:09:06 Gerhard te Velde (host)
Doe ik niet.
00:09:07 Gerhard te Velde (host)
Ik ben old school, Wij zijn gewoon een bedrijf met Mensen van vlees en bloed. En ja, we steken onze kop in het zand, maar vind jij dat elke ondernemer moet platform iseren?
00:09:18 Wout Withagen (gast)
Kijk, Ik denk dat kijk of ik zeg altijd, ofwel, ja, wij noemen dat beeld belong of by, zeg maar dus ofwel ga je maak je gebruik van.
00:09:29 Wout Withagen (gast)
De platformen die Er zijn, hè, dus denk dat je je spulletjes via bol.com gaat verkopen of via Amazon of je maakt gebruik van indias om je vacatures in te vullen. Ook als ja, Dat is echt Belong, zeg maar hè, dus dan ben je daarmee creëer je. En ja, daar kun je niet omheen. Je kan met één hand gaan blijven doen, maar op een moment ga je niet meer vinden en houdt het gewoon op, zeg maar kan je geen business meer doen dus uiteindelijk.
00:09:37 Gerhard te Velde (host)
Ja, dus Dat is Milan toch of?
00:09:50 Wout Withagen (gast)
Hè? Als je dat blijft doen, dan wordt het hem dan, dan kies je voor een blog strategie, zeg maar, nou ja, Dat is het voordeel daaraan. Je hoeft niks te doen, je kan lekker blijven doen. Het lastige is, je kan je amper onderscheiden hè? Er zitten heel veel spelers op dat vlak. Het enige waar je op kan onderscheiden is prijs meestal hè, je wordt op zo’n platform gewoon afgezet, zie je op bol.com ook zijn meerdere aanbieders van hetzelfde product? Ja.
00:10:12 Wout Withagen (gast)
Daarom zou je nog de hoofdprijs betalen, dus dat Dat is een lastig verhaal. Nou, dan heb je nog.
00:10:15
Ja.
00:10:20 Wout Withagen (gast)
Bij dat betekent dat je meer White label oplossingen gaat kopen die je op zich Misschien wel wat kan branden, hè? Dus je hebt best wel veel inmiddels mooie saas oplossingen hè? Die als bedrijf kan omarmen en gaan gebruiken en dan kan je toch wat meer je eigen strategie voeren. Daar zit je in je eigen branding en je eigen positionering neerzetten.
00:10:40 Gerhard te Velde (host)
Wel, Dat is dan.
00:10:41 Gerhard te Velde (host)
Van een vriend van mij. Jij kwam volgens mij ook hè, Brian Brian ken je ook In de podcast geweest. Die heeft dus zeg maar een soort platform software voor de uitzendbranche dus dan kun je gewoon instappen en dat kun je.
00:10:42 Wout Withagen (gast)
Ja ja ja Bryan ja zeker ja ja ja zeg maar.
00:10:49
Ja.
00:10:50
Ja.
00:10:51 Gerhard te Velde (host)
Maar ze dus met Bay, bedoel je niet een bedrijf kopen en Dat is dan je platform, maar je.
00:10:51
Ja.
00:10:56 Wout Withagen (gast)
Nee, nee, ik koop eigenlijk een oplossing in.
00:10:58
Ja.
00:10:59 Gerhard te Velde (host)
Dat klinkt heel slim interessant.
00:11:00 Wout Withagen (gast)
Ja dus Dat is ook een hele goede, hele goede move. Zeg maar je hebt zelfs ook voor marketplaces. Heb je share tribe? Dat is een platform waar je heel makkelijk zelf een marketplace he ’s avonds oplossing om een marketplace op te ontwikkelen, dus daar zijn Er zijn echt wel oplossingen In de markt, waarbij je door gewoon een product in te kopen, zeg maar uiteindelijk toch nog best wel ruimte hebt om jezelf op een bepaalde manier te.
00:11:11
Ja.
00:11:20 Wout Withagen (gast)
De positioneren ja en dan heb je nog, zeg Maar de beeld.
00:11:24 Wout Withagen (gast)
Oplossing dan kom je meer In de maatwerk.
00:11:26 Wout Withagen (gast)
Hoek.
00:11:27 Wout Withagen (gast)
Hè waarbij je eigenlijk zegt Van ja, Ik wil me dermate onderscheiden of Ik wil het proces dermate anders inrichten of allerlei extra waar we net over hadden, hè? Allerlei diensten toevoegen, zeg maar waar waar je bij ja zeg maar zo’n by oplossing toch niet alle ruimte hebt, want dat ja, daar zitten ook restricties aan, hè? In zekere.
00:11:42 Wout Withagen (gast)
Zin Dit is.
00:11:43 Gerhard te Velde (host)
Ook jouw live spreuk toch gone shirt go home.
00:11:45 Wout Withagen (gast)
Ja ik roep het heel vaak gewoon niet zo gerome ja, maar vooral ook nee, nee, zou ik eigenlijk moeten hebben inderdaad zijn.
00:11:48 Gerhard te Velde (host)
Even wat heb je een t?
00:11:48 Gerhard te Velde (host)
Shirt.
00:11:49 Gerhard te Velde (host)
Dat jij dan?
00:11:50 Gerhard te Velde (host)
Oke, bij deze roep ik al jouw collega’s op minimaal één iemand zo een t shirt voor jou een regel, hè?
00:11:53 Wout Withagen (gast)
En laat.
00:11:55
Ja.
00:11:56 Gerhard te Velde (host)
Maar, maar wat bedoel je ermee? Wat wat wat wat betekent voor jou?
00:11:56
Ja.
00:11:59 Wout Withagen (gast)
Die uitspraak. Ik denk dat het het hele het hele spelletje rondom platform iseren wordt zoveel makkelijker Als je de juiste niche kiest, zeg Maar het het gevaar van met platformen aan de slag gaan is dat je eigenlijk zegt, ja, eigenlijk is het gewoon vraag en aanbod en eigenlijk kunnen we het overal op toepassen, hè? Wij, toen wij werkspot begonnen.
00:12:18 Wout Withagen (gast)
Een kon je daar ook je wasmachine Laten repareren én je auto Laten repareren. Daar zijn nu allemaal specifieke platformen voor zijn allemaal netjes voor, Omdat dat proces toch net iets anders is dan je huis verbouwen.
00:12:30 Wout Withagen (gast)
En dat hebben we allemaal ontdekt, gaandeweg, maar hoe scherper je de niche afbakent, hoe makkelijker het wordt om je om het spelletje op de wagen te krijgen. Zeg maar hè, dus dus Ik denk dat daar de crux zit in. Hoe maak je nou van mijn platform een succes? Zorg dat je ja, die heel duidelijk die niets afbakent en blijf daarbij, want Het is zo verleidelijk om te zeggen, oh ja, We gaan ook naar het buitenland en.
00:12:53 Wout Withagen (gast)
Oh ja, We kunnen. Ja, Als we het voor die branche doen, nou kunnen we daar ook.
00:12:55 Wout Withagen (gast)
Wel doen het rood Kruis blijven bij.
00:12:56 Gerhard te Velde (host)
Ja.
00:12:58
Wij ja.
00:12:59 Wout Withagen (gast)
Gaat dat eerst, Ik ga, Ik ga eerst de de niche fixen die je die je voor ogen hebt en gaat ga dan pas verbreden, want kijk, verbrede.
00:13:09 Wout Withagen (gast)
Daar, daar komen altijd weer andere dingen bij kijken. Ik denk, oh, die heeft toch net iets anders? Dan moet ik weer een stukje software ontwikkelen. Oh ja, nou ja, ben je weer zoveel euro verder, zeg maar voordat je dat hebt staan en ondertussen is allemaal afleiding voor. Je kan beter zeggen, oké, dit was hem niet stoppen ermee en Ik ga eens even rustig nadenken of ik in een andere vertical, zeg Maar het zelfde kan doen of iets.
00:13:33 Wout Withagen (gast)
Anders kan doen.
00:13:34 Gerhard te Velde (host)
Wout en ja jij Als je geluisterd hebt Natuurlijk hartstikke bedankt voor het luisteren Als je gekeken hebt op YouTube. Ook dank voor jouw aandacht en ben je nog niet geabonneerd geabonneerd op groeivoer op YouTube doet dat even, want dan kun je ook altijd de gasten even terug zie.
00:13:49 Gerhard te Velde (host)
Wil je meer weten over wout over freshheads of wil je het boek bestellen of in ieder geval even uitchecken? Alle links vind je In de shownotes vond je deze aflevering waardevol? Laat dan ook even een review achter of stuur deze aflevering door naar een bevriende ondernemer, zodat we ook meer Mensen gaan bereiken en graag tot de volgende aflevering.
00:14:10 Gerhard te Velde (host)
Natuurlijk doei doei.